ont i magen!

Igår skulle min fina flicka och jag flyga luftballong. Men tack vare detta underbara svenska väder så blev det inställt och vi hade chill/filmkväll istället, men det var också väldigt mysigt. Luftballong får helt enkelt vänta. Kunde knappt sova något inatt på grund av att jag hade så grymt ont i magen. Det var nog bland det värsta jag någonsin känt, och jag känner hur den kryper på igen... Det sitter högt upp i "magen", tror det är närmare lungorna än själva magen. 


Så jag tyckte lite synd om mig själv så jag satte på mig mina gula tofflor (stöldgods från skidresa) och satte mig i min ensamhet och spelade Rock Band, trummor såklart. GRYMT kul! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0