Nacka Forum, bästa platsen på jorden...

...NOT

Igår var jag i Nacka Forum för första gången i mitt liv, något som johanna och hennes madre tyckte var konstigt. Jag hade skyhöga förväntningar på köpcentret och när jag väl satte min fot i forum så blev jag ytterst besviken. Inte ens det faktum att jag var där med universums sötaste flicka kunde förgylla mitt besök i forum. 

Nu packar jag badbyxor, handduk och solskyddsfaktor 50 (vitiligo, yaay) och ska snart bege mig ner till "stora" garnsviken med Ubbe, Danne och Adam. Det kommer nog bli väldigt nice. 



Kommentarer
Postat av: NCFB (Nackas Coola Farliga Boys)

Vi håller med!



//1, 2, 3 - NCFB!

2010-06-23 @ 00:28:11
Postat av: Anonym

HEAVY!!

2010-06-23 @ 22:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0